مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 20:102022-12-25سياسي

فیلم| تجدید میثاق دختران دهه هشتادی قم با شهید گمنام


دختران دهه هشتادی در مدرسه دخترانه امام علی النقی(ع) قم ضمن تشییع و تجدید میثاق با شهید گمنام از پیام خون شهید درباره حجاب گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، همزمان با ایام فاطمیه، یادواره واعتصموا به چادر مادر ، پیش از ظهر امروز در دبیرستان قرآنی امام علی النقی (ع) قم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دانش آموزان، دبیران و مسئولان این مرکز آموزش برگزار شد، یکی از راویان دفاع مقدس، به بیان خاطراتی از دوران جبهه، پرداخت.

در ادامه زهرا احمدی همسر شهید مدافع حرم، حجت الاسلام محمدمهدی مالامیری نیز در این یادواره از ویژگی ها و نبوغ علمی همسر شهیدش گفت و افزود: شهید مالامیری در سن سی سالگی  قریب الاجتهاد بود و سطح چهار حوزه علمیه را داشت و در حال نوشتن پایان نامه دکتری بود که به خیل شهیدان پیوست.

وی به خاطره دیدار با رهبر معظم انقلاب  اسلامی اشاره کرد و گفت: بعد از شهادت شهید مالامیری که خدمت حضرت آقا رسیدیم، ایشان فرمودند: خوش به سعادت شما خانواده های شهدا که در این دنیا، در کنار اولیاءالله زندگی کردید.

همسر این شهید مدافع حرم با اشاره به آیه شریفه إِنَّ وَلِیِّیَ الله الَّذِی نَزَّلَ الْکِتابَ وَ هُوَ یَتَوَلَّی الصَّالِحِینَ خاطرنشان کرد: شهید مالامیری همیشه سعی می کرد بهترین باشد، بهترین همسر، بهترین فرزند و بهتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| تجدید میثاق دختران دهه هشتادی قم با شهید گمنام

فیلم| تجدید میثاق دختران دهه هشتادی قم با شهید گمنام